sobota, 12 lutego 2011

banany takie jak z TEGO miejsca

W moim poprzednim poście pisałam o tym że ten tydzień będzie trudny,bo tyle sprawdzianów,kartkówek a tymczasem już napisałam wszystko i połowa z tego na pewno będzie z dobrym skutkiem :)
Za 5 dni bierzmowanie.
A banany które dziś zrobiłam są takim malutkim eksperymentem czy mi wyjdzie.Bo mamy z koleżankami pewne miejsce do którego chodzimy prawie jak zawsze jesteśmy na mieście.I ja zawsze zamawiam te banany i sok z zielonych bananów.Uwielbiam te owoce.No i tak dzisiaj pomyślałam że zrobię i zobacze czy mi wyjdzie.No i wyszły takie jak w TYM miejscu :)

Banany w ciecie i polewą posypane karmelizowanym 
słonecznikiem


Składniki:
(na 4 takie banany)
*4 banany
*100 g margaryny
*6 łyżek cukru
*2 szklanki mąki
*1 duże jajko
*wiórki kokosowe
*karmelizowany słonecznik
*polewa czekoladowa


Przygotowanie:
Miękkie masło,mąkę,cukier i jajko zagniatamy na stolnicy,aż powstanie "zbite"ciasto.Wkładamy do woreczka i trzymamy w lodówce 15 minut.
Dzielimy na 4 części,rozwałkowujemy i widelcem kujemy.Kładziemy na cieście banana i zawijamy mocno.I tak z każdym.
Kładziemy na papierze pergaminowym i pieczemy w 175stopniach przez 25 minut.
Kładziemy na talerzu polewamy polewą i posypujemy wiórkami oraz pestkami słonecznika.
Smacznego;)

7 komentarzy:

  1. Wyglądają wspaniale! Uwielbiam tą miękkość banana w środku i kruchość ciasta na zewnątrz :-)
    Wiedziałam, że z kartkówkami będzie ok.
    Uścisk!

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacyjnie wyglądają a pewnie jeszcze lepiej smakują Zapisuję przepis

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, ale to musi być dobre!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudnie pyszny ten eksperyment.

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda świetnie :) chętnie bym się wprosiła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda rewelacyjnie ten banan. Uwielbiam te owoce, ale najczęściej odzieram je ze skóry i tak po prostu zjadam. Muszę w końcu coś bardziej wykwintnego z nich kiedyś wyczarować.

    OdpowiedzUsuń
  7. O mamusiu! Dziewczyno, toż ja teraz nie zasnę! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)