sobota, 8 stycznia 2011

Pyszne muffiny!

Przepis na te muffiny pochodzi z programu"Ewa gotuje" czyli od Pani Ewy Wachowicz.
I naprawdę ten przepis jest rewelacyjny,lepszych muffin wżyciu nie udało mi się zrobić.Przepis w 100% godny polecenia. :)

Muffiny bananowe

Składniki:
(na 18-19 muffin)
*350 g mąki
*2 łyżeczki proszku do pieczenia
*1 jajko
*pół szklanki cukru(dałam troszkę mniej)
*1 szklanka mleka
*1 cukier waniliowy
*pół szklanki oleju z pestek winogron lub słonecznikowego
*4 banany
Przygotowanie:
Mąkę z proszkiem do pieczenia przesiać do miski,dodać jajko,cukier,mleko,cukier waniliowy i miksować do momentu aż ciasto będzie gładkie.Następnie dodać olej z pestek winogron lub słonecznikowy i ponownie zmiksować.
Banany pokroić na "4" w kostkę i wrzucić do ciasta.Zamieszać łyżką.
Papilotki na muffiny napełnić do 2/3 wysokości.Piec ok.30 min. w 175 stopniach(lub w 180stopniach,nie pamiętam jak podawała Pani Ewa,ale ja piekłam w 175 :)).

Smacznego ;)

9 komentarzy:

  1. Bananowe muffinki to najlepsza wersja dla moich dzieci :)

    Pozdrawiam Cię Kasiu cieplutko !!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja z bananem lubię najbardziej :) Buziak ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. mmmm bananowe jedne z moich ulubionych
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie się bardzo podobają Twoje papilotki :-))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam wszystkie wypieki z bananami, więc wierzę że te muffinki były wyśmienite i juz mam na nie ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. z bananem jeszcze nie jadłam, do wypróbowania

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam bananowe wypieki, a więc z przyjemnością wypróbuję przepis na muffiny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmmmm...bananowych jeszcze nie piekłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Takich nie znam, ale coś mi się zdaje, że niebawem poznam :)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)