niedziela, 3 października 2010

...imieniny:]

Imieniny jeszcze nie moje a mojego szwagra :)który lubi gdy zrobię karpatkę lub pizzę.Wczoraj zrobiłam karpatkę..ledwo postawiłam na stół a po 5 minutach zostało dosłownie parę kawałeczków :D.Ale się ciesze że smakowała :)
Ostatnio w kuchni mało przebywałam bo nauki tyle żę głowa mała ale jakoś godzę te 2 rzeczy :P
Sałatka wyszła bardzo pyszna,dzięki chrupiącym orzeszkom nabrała charakteru i taki miała inny smak..bo nie jest taka tradycyjna a troszkę wymyślna,przepis pochodzi z wytwórni mojej wyobrażni :]
ZAGŁOSUJ NA Kubusia (MOJEGO SIOSTRZEŃCA)WYSTARCZY TYLKO WYSŁAĆ SMS(1,22).DZIĘKUJE.:)










Sałatka z fetą i nerkowcami:
Składniki:
* mieszanka różnych sałat (ja kupiłam w Tesco 1opak.)
*3 garście orzechów nerkowca
*2 średnie pomidory
*1 opak. fety-fetikos :)
Dresing:
*1 limonka
*pół łyżki miodu
*1,5łyżki oliwy z oliwek
Przygotowanie:
Sałatę opłukaną wrzucamy do salaterki,na nią pokrojona w kostkę feta i pomidory pokrojone w 8.Orzechy nerkowca lekko kroimy nożem i wrzucamy do salaterki(można dodać jeszcze paprykę).
Dresing:
Do małej szklanki wyciskamy sok z limonki,dodajemy miód i oliwę.Wszystko mieszamy i polewamy sałatkę.
Smacznego ;)












             EDIT:                                                *************

I jeszcze raz Tu witam...tym razem z pysznym ryżowym puddingiem:).Jak kupowałam kiedyś ten ze sklepów to mi nie smakował był taki ble...a teraz ten tak mi posmakował że bardzo często go robię z różnymi owocami :).Można powiedzieć że to taki smak dzieciństwa....:)Właśnie minutę temu dowiedziałam się że na świat przychodzi mojej siostry ciotecznej synek.Więc życzę jej powodzenia!

Pudding ryżowy z owocami:
(dla 3 osób)
 Składniki:
*1,5 szklanki mleka
*1 szklanka ryżu
*2,5 łyżeczki cukru
*owoce: u mnie nektarynki

Przygotowanie:
Mleko gotujemy z ryżem i mieszamy do czasu aż zgęstnieje,dodajemy cukier.Przekładamy do salaterek ozdabiamy owocami,.
Smacznego ;)

5 komentarzy:

  1. bardzo lubię orzechy nerkowca
    a co puddingu - szukałam właśnie przepisu na ryż na mleku, mam tylko małe pytanie, bo nie chce niczego zepsuć: do mleka wrzucamy ryż surowy, jeszcze nie ugotowany, tak? ile mniej więcej trzeba go gotować z mlekiem?

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wrzuciłam surowy ryż i gotowałam razem z mlekiem 5-9min.Ale jeśli chcesz żeby był taki mocno rozgotowany to wrzuć wcześniej ugotowany.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy jeszcze nie robiłam puddingu! A uwielbiam go jesc :) Twój wygląda bardzo ładnie. Lubię desery w pucharkach, wyjadanie łyżeczką...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się wcale Twojemu Szwagrowi i reszcie gości nie dziwię - sam uwielbiam karpatkę i zrobiłaś mi na nią wielkiego smaka.
    A sałatka i pudding wyglądają bardzo zachęcająco.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sałatka! :) a ryż na mleku po prostu uwielbiam. Narobiłaś mi na niego ochoty, więc już wiem co zjem jutro na śniadanie.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)