wtorek, 28 września 2010

...

Już się nie mogę doczekać czwartku bo będziemy mieli pierwszy trening-znaczy ja bo w tamtym tygodniu nie mogłam przyjść z powodu choroby.Chodzi mi o trening piłki nożnej.Uwielbiam grać w nożną,ale dopiero niedawno to odkryłam :D
Każdy dzień mija prawie tak samo wstaje 5:58,ide na piechotkę a w uszach słuchwki,jestem na miejscu i siedzę tam do ok.15 lub dłużej.Potem nauka,nauka.Kładę się spać ok.22...
A te placuszki wymyśliłam z myślą o moim tacie który jak wcześniej mówiłam ma wysoki cholesterol i pół porcji smażyłam na zwykłym oleju a drugie pół na benecolu :).
Także polecam je tym którzy są na diecie lub mają wysoki cholesterol. ;)

Placuszki z serem o zapachu miodu
(ok.10-12 placuszków)

Składniki:
*1 duże jajko(żółtko jest złe dla cholesterolu więc dlatego 1)
*4 czubate łyżki mąki
*100 g sera białego chudego
*1,5łyżki miodu(mój był z mlecza)
*niecałe pół szklanki wody lekkogazowanej
*2łyżki płatków kukurydzianych np:corn flakes
*2 łyżki płatków owsianych

Przygotowanie:
Do miski wbijamy jajko,dodajemy mąkę,wodę i dokładnie rozbełtujemy.Dodajemy ser i miód,mieszamy drewnianą łyżką,potem płatki kukurydziane lekko kruszymy,wrzucamy razem z płatkami owsianymi.Mieszamy dokładnie wszystko.Na patelnie dajemy troszeczkę benecolu i gdy patelnia jest nagrzana nakładamy placuszki.Gdy będą gotowe odkładamy na talerz.
Smacznego;)

4 komentarze:

  1. Jak ja uwielbiam grać w piłkę nożną. Ale jak ja gram to pół miasta słyszy ;) Bo jak biegnę z piłką to samoistnie się drę :DDDD


    Buźki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają smakowicie :-) Bardzo lubię tego typu placuszki i chętnie spróbuję Twoich. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam wysokiego cholesterolu, ale takie placuszki zjadłabym z wielkim apetytem. WIELKIM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również :) najbardziej podobają mi się te widoczne kawałki sera białego. Ostatnio mogłabym go jeść cały czas.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)