sobota, 18 września 2010

:>

Ostatnio bardzo rzadko przebywam w kuchni bo po pierwsze dużo nauki a po drugie jestem chora,nic mi się nie chce robić i najchętniej bym leżała..akurat mnie złapało w piątek..eh..to się nazywa szczęście.Jutro chrzest Kubusia:)
A przepis na ten sernik znalazłam na smaker.pl u mateusz15.Mój tak pięknie nie urósł ale za to jest bardzo,bardzo smaczny.Polecam wszystkim smakoszom sernika.Troszkę zmodyfikowany:P


Sernik nowojorski

Składniki:
Spód:
*ciasteczka "digestive" lub zwykłe herbatniki, 225g
*masło, 100g
Masa serowa:
*Ser biały,(może być już kupiony gotowy zmielony) 750g
*jajka, 3 szt.
*cukier puder, 220g
*kwaśna śmietana, 180g
*starta skórka z cytryny, 2 łyżeczki
*sok z cytryny, 60 ml
Dekoracja:
*4 brzoskwinię

Przygotowanie:
Ciasteczka lub herbatniki pokruszyć.Masło wrzucić do rondelka i gdy będzie prawie rozpuszczone wrzucić herbatniki ,dokładnie wymieszać.Wylepić nim dno i boki(ja to zapomniałam zrobić) tortownicy(22cm).Ser zmielić dwukrotnie lub użyć gotowego.Wrzucic do miski i do sera dodać wszystkie składniki masy serowej i miksować(nie długo!).Wylac masę na spód i przykryć folią aluminiową piec ok.99-120 minut w 180 stopniach.
!Pamiętajmy o tym że sernika nie wyjmujemy od razu po upieczeniu.
Dekoracja:
Brzoskwinie pokroić i układać tak by powstał"kwiat".

Smacznego;)

6 komentarzy:

  1. No już nie bądź taka skromna ;) Ciasto wygląda bardzo ładnie i apetycznie.

    (Odkąd mój blog jest częściowo zamknięty, najprawdopodobniej nie będą się u Ciebie na blogu pojawiać moje aktualizacje!)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie ładne brzoskwinie ;) a gdzie jest zdjęcie sernika w środku?? tak czekałam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrówka Ci życzę kochana. Pociesz się, że i mnie w kuchni ostatnimi czasy mało widać.

    Buźka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie wyglądają tak ułożone owoce, super

    OdpowiedzUsuń
  5. a jakoś mam mało zdjęć takich w "środku ciasta" ale może coś się zobaczy :D
    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kasiu, przesliczny. I na wierzchu owoce ładnie poukładane... :)
    sciskam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)