poniedziałek, 30 sierpnia 2010

pyszne do herbatki

Wczoraj wieczorem znalazłam bardzo prosty i szybki przepis na maślane ciasteczka.Już dawno za mną takie chodziły,więc postanowiłam je zrobić.:)U Kaś takie znalazłam i dziś zrobiłam.Wyszły baardzo pyszne.Takie kruchutkie i ten piękny zapach jak je się wyjmuje...Nie da się tego opisać pop prostu trzeba je zrobić.
Gdy tylko choć trochę ostygły po 5 minutach zostały ich zaledwie kilka:)

Maślane ciasteczka:
 Składniki:
*300g mąki
 *100g cukru pudru
*50g masła
*2 żółtka
*ja dodałam jeszcze kilka kropel aromatu waniliowego
Przygotowanie:
Masło utrzyj z cukrem pudrem.Dodaj żółtka i dalej ucieraj.
Wsyp mąkę i dodaj aromat.Mieszaj chwilę na zmniejszonych obrotach.Blachę wykładamy papierem.
Ja nie robilam ich rękawem cukierniczym tylko robiłam kulki,kładłam na blachę i spłaszczałam.
Wg przepisu: masę nakładamy do rękawa cukierniczego, końcówka w kształcie gwiazdki.
Nakładać małe ciasteczka.
Piec ok.15minut.
Mi wyszło ok.20 ciasteczek.
Smacznego;)


Pod tym linkiem możecie zagłosować na mojego siostrzeńca.Dziękuje z góry:)KUBUŚ










 

5 komentarzy:

  1. Wcale się nie dziwię, że tak szybko znikają.... też bym takie ciacho sobie zjadł do herbaty.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak pyszne maslane ciasteczka do herbatki. To lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że smakowały ;) to chyba mój ulubiony przepis na ciasteczka
    wyszły super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam do blogowej zabawy w wyliczenie dziesięciu rzeczy, które lubię
    Pozdrawiam ;)

    http://bakeandtaste.blogspot.com/2010/09/lubie-to.html

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)