niedziela, 22 sierpnia 2010

Papryka!

Dziś na obiad razem z mamą zrobiłam paprykę faszerowaną.Uwielbiam ją jeść na obiad!
Papryka już powoli tanieje więc można coraz częściej ją robić.:]
Pamiętam jak ją mama robiła gdy jeszcze byli wszyscy w domu..każdy ją lubił i do tej pory lubi,więc nie mogło się obejść by na moim blogu nie było Tego przepisu :)
Przepis szybki,prosty i smaczny!





Papryka faszerowana-przepis wg mojej mamy :)

Składniki:
*7-8 papryk(ja użyłam tych pomidorowych)
*ok.1 kg mięsa mielonego
*2 łyżki koncentratu
*wody(tyle by była do połowy papryki)
*3 jajka
*wegete,sól,pieprz(na oko)
*2 łyżki koncentratu pomidorowego
Przygotowanie:
Z papryk wyjąć gniazda nasienne,opłukać.
Mięso mielone(rozmrożone) przyprawić solą,pieprzem ,wegetą.Dodać jajka i dokładnie wymieszać mięso.
Papryki ponadziewać mięsem.
Do garnka nalać wody,dodać koncentrat i zamieszać.Włożyć paprykę(jeśli wody jest za mało dolać by było do połowy papryki).Gotować 15 minut.
Po 15 minutach wstatawić do piekarnika nagrzanego do 170stopni i piec 30 minut.

Smacznego;)

8 komentarzy:

  1. Chodzą za mną faszerowane pomidory papryki - muszę coś z tym zrobić! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O widzę, że u Ciebie faszerowana ale papryka... u mnie bakłażan. Mniamć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejny pomysł na mięsko mielone, pycha! na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Pysznie wygląda Twoja papryczka, za mną ona też chodzi, z samym mielonym jeszcze nie robiłam, zawsze dodaję troszkę ryżu,wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z faszerowanej papryki najbardziej lubię farsz.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O a u mnie też papryka faszerowana w niedziele była:):)
    pyszności oczywiście
    chyba pójdę po resztki z wczoraj;):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O, to jest taki wakacyjny klasyk, u mnie w domu tez czasem się pojawia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem zdrowe te papryczki wychodzą:) Dosłownie beztłuszczowe:)
    Mniam.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy komentarz.Pozdrawiam!! :)